Přeskočit na obsah
Používáním webu vyjadřujete souhlas s využíváním cookies.
Výprodej 0 0 Kč

Vše o nákupu

Jak postupovat při REKLAMACI / VRÁCENÍ zboží

I když děláme maximum, aby jste byli se zbožím spokojeni a bylo Vám v pořádku doručeno, může se stát, že se při přepravě poškodí nebo prostě jen neodpovídá Vašim představám. Níže naleznete jednoduchý návod jak postupovat ve třech nejčastějších situacích.


A) Přišlo mi poškozené zboží / reklamace vadného zboží

Upozornění: Nepřebírejte balíček, je-li viditelně poškozený obal. Jedná-li se o lehké poškození (např. promačklý roh) vyplňte v přepravním listu u dopravce poznatek o poškození, PŘEVZATO S VÝHRADOU!

  1. zboží nafoťte a podrobně vyplňte reklamační formulář (např. u poškozeného dílu skříně je třeba napsat o jaký díl se jedná - B1, C17 ...atd.) 
  2. odešlete na email objednavky@nako-kolin.cz písemnou reklamaci společně s fotkami 
  3. v co nejkratší době Vám přijde vyjádření z reklamačního oddělení 


B) Přišlo mi neúplné zboží

(chybí položka, díl, případně je jiné množství objednaného zboží v objednávce).  

  1. nafoťte převzatý balík a vyplňte v reklamačním protokolu, co přesně chybí  
  2. odešlete prosím na email objednavky@nako-kolin.cz písemnou reklamaci o chybějícím zboží 
  3. v co nejkratší době Vám přijde vyjádření z reklamačního oddělení 


C) Chci odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů

(nevyhovuje mi rozměr, barva, celkově zboží neodpovídá mým představám). 

Upozornění: Při odstoupení od smlouvy, musí zákazník vrátit zboží nerozbalené, nepoužité, a hlavně u skříní nesložené, v původním obalu. 

  1. vyplňte protokol k odstoupení od kupní smlouvy
  2. zašlete prosím informační email na objednavky@nako-kolin.cz, že zboží vracíte a že můžeme očekávat vrácení balíčku 
  3. vyplněný protokol k odstoupení od kupní smlouvy vložte zpět do balíku a se zbožím ho zašlete na vlastní náklady zpět na adresu: 

    Nakoplast
    Církvice 241
    285 33 Církvice 

  4. vyčkejte na vyjádření reklamační oddělení, které převzaté zboží překontroluje, zda je nepoužité a nepoškozené. Vrácení peněz proběhne během 14ti dnů na číslo účtu, které je vyplněno v protokolu. 



Fotogalerie